Zadovoljan pacijent u fokusu poslovanja glavna je okosnica HEQI's PROGRAMA.
Da bi se to i ostvarilo, u okviru projekta osmišljena je jedinstvena metodologija, zasnovana na ispitivanju iskustva pacijenta proživljenog u zdravstvenoj ustanovi.
Ovakvo ispitivanje potrebno je kako bi se utvrdio pravi odraz iskustva pacijenata i realno činjenično stanje iz kuta njegova gledanja, a dobiveni rezultati omogućuju i olakšavaju donošenje zaključaka o tome s kojim uslugama su pacijenti zadovoljni te u kolikoj mjeri.
U konačnici, ova istraživanja predstavljaju informacijsku osnovicu te daju podlogu za argumentirano donošenje poslovnih odluka o prioritetima poboljšanja usluga. Nadalje, time je moguće uspoređivati razdoblja u nizu jer postoji polazište kontrole u rezultatima iz prethodnog razdoblja.
Koristi (benefiti) :
- Zadovoljan pacijent u fokusu vašeg poslovanja
- Dokaz brige za kvalitetu pružanja usluge
- Sustavna identifikacija i komparacija stavova korisnika usluga
- Osnaživanje i kontinuirano poboljšavanje procesa kvalitete usluge
- Jasna percepcija kvalitete u zdravstvu
- Ostvarivanje postavljenih poslovnih rezultata
- Podizanje svijesti o važnosti brige o zdravlju
- Poticanje, podržavanje i sudjelovanje korisnika zdravstvenih usluga u poboljšanju standarda kvalitete
- Zdravstvena usluga prema izboru pacijenta
- Jedinstven alat za strateške odluke
- Mogućnost unutarnjeg i vanjskog benchmarkinga za marketinške potrebe
Završni čin HEQI's programa je HEQI Gala - svečana dodjela godišnje nagrade zdravstvenim organizacijama koje provode program ispitivanja iskustva pacijenta.