Medijske objave – redovito objavljujemo korisne i zanimljive informacije za pacijente. Možete ih pregledati Ovdje


10 savjeta za bolje razumijevanje zdravstvene skrbi

Kako se pripremiti za posjet liječniku ili zdravstvenoj ustanovi, na što obratiti pažnju, što zapisati, što ponijeti sa sobom, koje informacije zatražiti, kako i na koji način zatražiti i dobiti korisne i vrijedne informacije od medicinskog osoblja, što komunicirati prema liječnicima i medicinskim sestrama, što i kako reći, kako olakšati sebi i medicinskom osoblju proces liječenja, kome se i kako obratiti u slučaju potrebe, kako riješiti neke osnovne nedoumice glede svog zdravstvenog stanja, kako se i na koji način uključiti u vlastito liječenje…

Kvalitetna komunikacija između liječnika i pacijenta temelj je kvalitete zdravstvene skrbi. Pacijentima je potrebna kvalitetna, stručna i pravodobna informacija kao sastavni dio terapije, odnosno dio puta (iz)liječenja.

HEQI Institut za osnaživanje kvalitete u zdravstvu kreirao je i izdao brošuru 10 savjeta za bolju i sigurniju zdravstvenu skrb u partnerstvu s Agencijom za kvalitetu i akreditaciju u zdravstvu i socijalnoj skrbi pod generalnim pokroviteljstvom poliklinike za laboratorijsku dijagnostiku Synlab Hrvatska. Koncept brošure postavljen je na temelju programa US Agency for Healthcare and Quality, a u prilagodbu sadržaja bila je uključena radna skupina od 20 liječnika i medicinskih sestara/tehničara. Brošura je jedinstveni vodič za pacijente koji im olakšava snalaženje u zdravstvenim ustanovama i komunikaciji s liječnicima i medicinskim osobljem tijekom posjete i/ili boravka u zdravstvenoj ustanovi. Kroz 10 savjeta koji se u njoj nalaze, pacijentima se pomaže aktivnije uključiti u brigu o vlastitom zdravlju.

Brošura je dostupna u čekaonicama ordinacija obiteljske medicine na području Grada Zagreba.

10 savjeta za bolju i sigurniju zdravstvenu skrb možete preuzeti ovdje.


HEQI na Vitafestu

Na ovogodišnjem Vitafestu koji je bio održan u Hypo centru od 11. do 13. listopada 2013. predstavili smo rad instituta i aktualni projekt 'Pozitivne priče pacijenata'.


Sigurnost u hrvatskom zdravstvu – naziv je istraživanja kojeg smo proveli početkom 2013. o stavovima građana povezanim uz sigurnost zdravstvenog sustava u Hrvatskoj s ciljem promicanja sigurnosti u zdravstvu kroz direktno prikupljanje stavova i iskustava pacijenata putem on line upitnika.


Iskustvo pacijenata u bolničkoj zdravstvenoj ustanovi - HEQI Institut proveo je pilot-istraživanje o iskustvu pacijenata u tri zagrebačke bolnice: KB Dubrava, KB Merkur i KBC Sestre milosrdnice u razdoblju od travnja do srpnja 2013.


Kako je protekao boravak Vašeg djeteta u bolnici? - pilot-istraživanje koje je provedeno na dječjim odjelima u bolnicama KBC Zagreb - Rebro, Klinika za dječje bolesti Zagreb, Županijska bolnica Čakovec i Opća bolnica Zadar, u razdoblju od travnja do lipnja 2013.